Hoogkade

Contact


Contact VvE Hoogkade

Kris Soekimin
Newomij
el: 088 639 66 45
e-mail: info@newomij.nl

Huismeester VvE Hoogkade: Henk Leen.
Henk is in principe aanwezig in ons gebouw op maandag, woensdag en donderdag morgen van 09.30 – 11.30 uur.

Bereikbaar via email:  huismeester@hoogkade.nl en telefoonnummer: 06 – 4282 2860

De huismeester zorgt voor het primair beheer van gezamenlijke ruimtes en functies van het gebouw. Dat doet hij in samenspraak met de Technische Commissie en het bestuur. Daarnaast is hij contactpersoon voor alle bewoners bij verhuizing en verbouwing. Henk zorgt dan bijvoorbeeld voor de liftbescherming.

Daarnaast is onze huismeester contactpersoon voor leveranciers en bedrijven die in en rond ons gebouw werkzaamheden verrichten.

De huismeester is alleen te benaderen voor zaken betreffende het gebouw en de VvE! (dus niet voor klachten en storingen in uw appartement).

Wat te doen bij een klacht of storing?

Algemene onderhoudsklachten zoals een deur die niet sluit of een raam waar vocht in zit, kunt u via de website van De Lairesse Bouwmanagement schriftelijk aanmelden.
U gaat naar www.delairesse.com. Op de pagina Reparatie vult u de unieke code van Hoogkade in: HGK1xz. Vervolgens komt u op een pagina waar u invult wie u bent, wat de klacht is en waar deze is.

Voor een spoedeisende storing tijdens kantooruren (09.00 tot 17.00 uur) zoals een lekkage, belt u naar onze technisch beheerder De Lairesse Bouwmanagement.
Telefoonnummer: 020 669 11 19

Voor een spoedeisende storing buiten kantooruren (17.00 tot 09.00 uur) belt u naar het noodnummer: 06 250 874 45

Voor een storing aan de lift neem u rechtstreeks contact op met de Fa. Kone.
Telefoonnummer: 0900  22 55 566

Voor een verstopping aan de waterafvoer belt u naar Riool Reiniging Service – RRS
Telefoonnummer: 0800  099 1313

Deze drie bedrijven zijn voor een noodgeval 24/7 bereikbaar.